Aanvraag hulpverlening

Aanvragen hulpverlening

Bij veel evenementen is de aanwezigheid van gediplomeerde EHBO-ers verplicht of op zijn minst gewenst. EHBO Vereniging Vroomshoop kan u daarbij van dienst zijn. Leden van de vereniging hebben zich beschikbaar gesteld om als vrijwilliger de eerste hulpverlening te verzorgen bij evenementen. EHBO Vereniging Vroomshoop heeft reeds een aantal jaren ervaring met de eerste hulpverlening bij evenementen, zoals (muziek)evenementen, sportevenementen zoals voetballen, volleybal en wielrennen en festiviteiten rond Koninginnedag. EHBO Vereniging Vroomshoop zorgt zelf voor de nodige verbandmiddelen.

Aanvragen voor EHBO ondersteuning dienen minimaal 2 maanden voor de activiteit aangevraagd te worden.

Voor meer informatie over de hulpverlening bij evenementen door vrijwilligers van EHBO Vereniging Vroomshoop kunt u 2 maanden vóór aanvang van het evenement per e-mail contact met ons opnemen.

Wij zijn u dan graag van dienst en kunnen u ook adviseren m.b.t. het aantal EHBO-ers en andere zaken m.b.t. veiligheid en EHBO .

Klik hier voor de voorwaarden.

Vermeld in uw mail altijd de activiteit, datum, locatie, uw naam en telefoonnummer.